Поліграфічний бізнес навіки: чому потрібна друкована продукція

Поліграфічний бізнес навіки: чому потрібна друкована продукція

05.05.2017

Багато хто вважає, що друкована реклама потроху відживає своє, і в майбутньому залишиться тільки цифровий маркетинг. Але друковані технології продовжують розвиватися й вдосконалюватися. Насправді, рекламна поліграфія тільки продовжує рости і розвиватися разом з розвитком нових технологій.


Пряма поштова та кур'єрська розсилка по раніше використовується в значній мірі, відсотків на 40 від всієї роздрібної реклами. І, більшість підприємств вважають, що їхня маркетингова стратегія включає в себе поєднання друкованих та цифрових комунікацій, так як саме комплексна реклама має тривалий і великий ефект.

Є багато причин, чому рекламна поліграфія є ефективним інструментом для представлення інформації Вашої аудиторії про Вас і Ваших послугах.


Традиційно на зустріч потрібно йти з візитною карткою, каталогом або брошурою, буклетом або іншим презентаційним матеріалом. Чому? Все просто! Друкований матеріал Ви зможете залишити Вашому клієнтові або партнерові. Він зможе переглянути та ознайомитися з Вашими послугами не «десь в інтернеті», а в момент, коли захоче. Адже, погодьтеся, залишати клієнту ноутбук або планшет трохи накладно:)


Але не обирайте між печаткою візитної картки і буклету. Згадайте, Ви коли-небудь отримували візитку від цікавої компанії і хотіли дізнатися більше інформації про них з цієї візитки? Багато людей хотіли б мати під рукою, щоб подивитися, чим займається компанія і які у неї можливості. І навіть з приходом електронних матеріалів для надання інформації, люди очікують, що успішні компанії будуть мати якісні друковані матеріали про продукцію. По цьому важливо під час зустрічі надати як візитну картку, так і інформаційний друкований продукт, будь то брошура, буклет або каталог. Це позитивно впливає на ухвалення рішення і призводить до потрібного результату.

Наприклад, рекламні флаєри та листівки, можуть використовуватися в ряді напрямів і для різних цілей, напишемо декілька рекомендацій при створенні оригінал макету:

1. Для того, щоб донести повідомлення швидко, рекоменуем створювати флаєр з коротким змістом основної інформації, тільки те, що потрібно донести споживачеві. Дизайн гарний і креативний - це добре, але обов'язково потрібно дотримуватися одного головного повідомлення або теми.

2. Використовуйте заклик до дії, щоб психологічно привести клієнта до співпраці. Наприклад, Ви можете включити QR-код, спеціальні пропозиції або якісь конкурси. Ці методи збільшення результатів по залученню клієнтів допоможуть їм прийняти рішення в Вашу користь.

3. Не забудьте включити всі Ваші контакти та інформацію про компанії, щоб клієнт зміг зв'язатися з Вами. Це може здатися очевидним, але все ж коштує 7 раз перевірити, чи все вказали.

4. Заохочуйте клієнта, щоб зацікавити, пропонуйте знижку або показуйте переваги. Теж банально, але факт важливий і не варто про неї забувати.

5. При розробці дизайну і формування мети, яку несе Ваш флаєр, потрібно брати до уваги метод доставки флаєра до клієнта. Чи ви Будете розсилати їх, вручати на виставці або класти їх разом із замовленням? Наповнення і дизайн можуть доповнювати один одного або бути універсальними, все ж варто, при розробці макету, брати до уваги цілі, які повинна реалізувати друк флаєра.