Антикризова стратегія: високі технології на озброєнні друкарень

Антикризова стратегія: високі технології на озброєнні друкарень

01.05.2016

До кризи в Києві діяло більше трьох сотень поліграфічних фірм різних розмірів. Бурхливий розвиток кредитних програм, лізингових схем, постійно зростаючий попит призвели до того, що більшість українських друкарень були обладнані за останнім словом і техніки. «Тільки ледачий не купував дорогого сучасного друкарського обладнання, тому наступним кроком нашого розвитку став підвищений сервіс та клієнтоорієнтованість», - розповідає Павло Дубровін, директор з розвитку групи компаній «Вольф». Таким чином, якість друку перестало бути конкурентною перевагою, поступово і рівень сервісу в поліграфічних підприємствах вирівнявся. Оскільки обладнання та витратні матеріали купуються за кордоном, то остаточна собівартість прив'язана до курсу долара, відповідно грати в цінові війни фірмам-конкурентам вкрай непросто. «Як виділитися на висококонкурентному ринку?», - таким питанням завжди задавалися власники друкарні «Вольф». Зваживши всі «за» і «проти», керівництво зробило ставку на використання інноваційних технологій друку.

Конкурентне ноу-хау

Інсталяція нового обладнання дала можливість розширити спектр послуг, що надаються, включаючи друк на плівці і пластиці гібридними і УФ фарбами, оздоблення гібридним лаком друкованої продукції, технологія металлFX. Традиційно постпечатная обробка проводиться в багатьох друкарнях на додатковому устаткуванні, в друкарні «Вольф» ця операція робиться «в лінію», тобто на одній машині. Переваги даного процесу виражаються в прискоренні видачі готової продукції, відсутність додаткової транспортування і пріладок, що забезпечує високу якість постпечатной обробки. На відміну від традиційних методів обробки, гібридна лакування здатна передати найдрібніші деталі, вона не «бігає» по листу, а лягає «піксель в піксель», облагороджуючи матовим і виділяючи глянсовим лаком необхідні елементи, а здатність передачі півтонів в лакування просто оживляє картинку. Наприклад, зображення крокодилячої шкіри, надруковане на картоні за допомогою гібридних технологій, складно відрізнити від справжньої.

Будь-рекламний поліграфічний продукт (буклет, брошура, флаєр) можна оцінити за кількома параметрами. Продукція повинна привертати до себе увагу, у споживача повинно виникнути бажання взяти її в руки. Не менш важливо, що буде зроблено з цим матеріалом далі - відправиться він в урну або споживач забере його з собою? За словами пана Дубровіна, за всіма критеріями, гібридна поліграфія має позитивні результати. «У споживачів не піднімається рука викинути красиво оформлену друковану продукцію», - зазначає він.

Гібридний принцип

Будь-який керівник, плануючи свій рекламний бюджет, хоче знати відповідь на одне питання - у скільки йому обійдеться кінцевий клієнт. Використання технології гібридної друку в рекламній кампанії безумовно обійдеться дорожче поліграфічної продукції без обробки. Так, наприклад, двостороння повнокольоровий друк з гібридним лаком тисячі листівок формату А4 коштуватиме близько 2,4 тис. Грн. Однак, використання традиційних варіантів обробки, які суміщають матовий і глянсовий ефекти, обійдеться ще дорожче, не кажучи про терміни видачі готової продукції.

Крім того, гра буде коштувати свічок, якщо при рекламної кампанії максимально опрацювати цільову аудиторію і виключити неперспективні контакти. «Ми не намагаємося продавати нашим клієнтам епатажність чи ексклюзивність, а даємо інструмент для просування власного бізнесу, - стверджує пан Дубровін - Ми зацікавлені в тому, щоб клієнт, застосувавши наші розробки, отримав максимальний ефект і застосовував наші технології в подальшому».

До речі, ми самі випробували технологію просування гібрида і наших послуг. Спочатку донести до клієнтів переваги нової технології виявилося складним завданням. Оцінити переваги гібридної друку можна лише, взявши в руки продукцію. У «Вольфа», що працює на ринку з 1993 року, існує напрацьований багаж постійних клієнтів і більшість з них не приходять в друкарню, а відправляють в електронному вигляді файли, призначені для друку. Таким чином, безпосередні керівники - власники бізнесу часто не бачать видрукувані матеріали. Продукція надходить на склад, і попадається на очі комірникові і, можливо, менеджеру. Щоб донести до керівників нову інноваційну послугу, в друкарні запустили акцію під назвою «Гламурний гібрид» glamourhybrid.com.ua. На частині продукції, замовленої клієнтом, друкарня виконала обробку за допомогою гібридної технології за свій рахунок. Двадцять клієнтів, які отримали в якості бонусу нестандартні друковані матеріали, настільки були вражені новою технологією, що такі партії продукції замовляли вже із застосуванням гібридної лакування!

Використання гібридних технологій друку вже приносять 20% замовлень друкарні «Вольф», що входить в десятку найбільших поліграфічних підприємств Києва. «На ринку нас вважають екстремальними бізнесменами, тому що в розпал кризи засновник групи